2014-04-10 | 人氣:35491   

吳孟達離開香港影圈16年,多年來在內地接拍電影和電視劇,去年因為檔期好,價錢高,達哥答應演《竊聽風雲3》,差不多時間開拍《香港仔》的導演彭浩翔,誠意邀請達哥參與演出,搶手貨達哥再現香港銀幕,勾起大家無限的回憶。

 

不過,有消息指62歲的吳孟達,早前在河北石家莊拍劇感染風寒回港,加上馬不停蹄宣傳新戲之後,突然感到身體不適,被送往浸會醫院。據知達哥當時要留院一個星期,送院期間一度情況嚴重,要即刻送入ICU接受治療,最後證實是細菌感染引致心臟衰竭,幸好搶救成功,現已出院回家休養。

 

受訪氣若柔絲

 

記者昨致電正在家中養病的達哥,他氣若柔絲說:「冇事,依家休息,復元緊。」被問到是否一度被送入ICU,他慢慢說:「之前係比較嚴重,喺浸會ICU出返嚟,心臟係有少少事。」突然心臟衰竭,情況一度危急,是因為細菌感染,達哥說:「就係之前喺石家莊拍嘢,嗰度空氣又唔好,喺嗰邊已經開始感冒,啲菌又好勁,返到香港我有睇中醫都唔掂,都係好唔舒服,之後去睇西醫,就入咗去浸會,係之前緊張啲,依家冇嘢,出咗院幾日。」

 
 
採訪:文國駿、楊潔雯
覺得讚想推薦或分享嗎?