2011-12-19 | 人氣:3190   

陶傑主持的《大陶殺》,請來影壇巨星周星馳作特別嘉賓,大談最新電影力作《西遊記》的製作點滴。節目開始,陶傑讚星爺紅光滿面和年輕了,星爺回應道:「係呀,瘦咗十五、六磅!《西遊記》已經拍完,現在做緊後期製作,要用一年時間,預計2012年上映。」


《西遊記》用了很多特技,更選用了荷里活及韓國等不同國家的特技製作公司,他說:「由《少林足球》開始,我都大量運用特技,唔知點解,唔用特技好似唔安樂!尤其今次呢套《西遊記》如果無特技,有啲嘢未必做到!」拍攝《西遊記》期間,星爺長時間逗留內地,他表示閒時會睇電影,不過返到香港要集中工作,則沒有這麼多的時間。


星爺的多套電影均入選香港有史以來十大最賣座電影,究竟他有甚麼秘訣?星爺笑說:「無咁誇張,我無乜靈感o架!其實都係靠集思廣益,平日諗吓嘢咁啦!」星爺善於發掘新星,問他憑甚麼來選擇?星爺說:「無話專登嘅!係當時見到適合你嘅角色就搵佢囉!」對現時電影業的狀況,星爺說:「好好吖!大陸現在有好多空間,有咁大個市場畀你做創作,前景都樂觀!」
 

成報
http://www.singpao.com/NewsArticle.aspx?NewsID=210481&Lang=tc

 

覺得讚想推薦或分享嗎?